019 מובייל ואינטרנט
ברוכים הבאים לאתרי האינטרנט * ולשירותים הדיגיטליים של טלזר 019 שירותי תקשורת בינלאומיים בע"מ, בעלת השליטה במאגרי המידע המתוארים במדיניות זו ("החברה" או "אנחנו"). החברה מספקת שירותי תקשורת ללקוחות פרטיים ועסקיים, לרבות שירותי סלולר, אינטרנט ביתי, שיחות לחו"ל ומוצרים נלווים. בנוסף, אתרי החברה ומוקדיה מאפשרים קבלת מידע, הצטרפות לשירותים, קבלת תמיכה ועדכונים שוטפים (״השירותים״).
מדיניות פרטיות זו נועדה להציג בפניך, לרבות כלקוח קיים, לקוח פוטנציאלי או מבקר באתר, כיצד אנו אוספים מידע אישי, באילו אמצעים, לאילו מטרות, ואילו זכויות עומדות לרשותך בקשר למידע זה.
מדיניות זו חלה על מגוון השירותים, הפלטפורמות והערוצים שבאמצעותם נאסף מידע אישי בהקשר לפעילות החברה, ובכלל זה: במסגרת מתן השירות השוטף, אתרי אינטרנט*, מוקדי שירות, מערכות הצטרפות, טפסים מקוונים, תקשורת דיגיטלית, פניות טלפוניות וממשקים עם נציגי שירות – בהתאם להקשר ולסוג השירות.
המדיניות מנוסחת בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומתייחסת באופן שווה לכל אחת ואחד.
- הסכמה ומדיניות עדכנית
אינך מחויב למסור לנו מידע אישי, וכל מסירת מידע אישי נעשית בהסכמה ומתוך בחירה חופשית להשתמש באתר, להצטרף לשירותינו או להיות עמנו בקשר בכל דרך. שימושך באתר, הצטרפות לשירות, השארת פרטים או התקשרות עם מוקדי השירות שלנו מהווים הסכמה למדיניות הפרטיות הנוכחית, לרבות איסוף, עיבוד ושיתוף המידע האישי כמפורט בה.
אי-הסכמה למסירת מידע אישי עשויה למנוע מאיתנו לספק לך חלק מהשירותים. לדוגמה:
ללא מסירת פרטים מזהים, ייתכן שלא נוכל לרשום אותך כמנוי; ללא תיעוד פניות ותוכנן, לא נוכל לוודא טיפול בבקשות ושמירה על רמת שירות נאותה; ללא פרטי קשר ומוצרים בהם התעניינת, לא נוכל לשלוח לך מידע על שירותים קיימים או מבצעים רלוונטיים.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מדיניות הפרטיות בכל עת, וכל שימוש באתר או בשירותינו לאחר עדכון המדיניות ייחשב כהסכמה למדיניות המעודכנת. אנו ננקוט באמצעים סבירים כדי ליידע על שינויים מהותיים, לדוגמה באמצעות עדכון באתר או באמצעים מתאימים אחרים.
- מהו "מידע אישי"?
מדיניות זו חלה על ״מידע אישי" (ובקצרה ״מידע״), שהוא נתון הנוגע לאדם מזוהה או לאדם שניתן לזיהוי במאמץ סביר, במישרין או בעקיפין (למשל באמצעות פרט מזהה, כגון שם, מספר זהות, מזהה מקוון וכיו״ב). לשם הדוגמה, כתובתו של לקוח, מספר הטלפון שלו ומידע על חבילת הגלישה שברשותו, מהווים מידע אישי.
- סוגי המידע האישי הנאסף
במסגרת פעילותה, החברה אוספת מידע אישי על לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים וקבוצות נוספות, כפי שיפורט בהמשך (לשם הנוחות: ״לקוחות״). המידע נאסף ממגוון מקורות, כולל אתרי החברה, טפסים דיגיטליים, מוקדי שירות, סוכנים, ערוצי שיווק ומכירה, וממשקים דיגיטליים אחרים.
המידע שנאסף והשימוש בו, משתנים בהתאם לסוג השירות או הקשר עם הלקוח. ישנם פרטי מידע כלליים אשר נאספים במרבית המקרים, כמו פרטי קשר של לקוחות והעדפות שפה, לצד מידע ייחודי לסוגי שירות ולקוחות מסוימים. ייתכנו מקרים בהם ייאסף מידע נוסף או שונה בהתאם לנסיבות, והכול בהתאם לדין ולמדיניות זו.
להלן תיאור המידע האישי שנאסף בחלוקה לפי קבוצות לקוחות ושירותים:
לקוחות פריפייד (תשלום מראש באמצעות כרטיס נטען).
ברוב המקרים, שירותי הפריפייד ניתנים ללא איסוף פרטים מזהים כגון שם, מספר זהות או כתובת. המידע הנאסף כולל לרוב פרטי קו (מספר, סוג חבילה), תאריך הפעלה, תאריך טיסה לחו"ל ויעד הטיסה, אמצעי תשלום (כאשר הרכישה מתבצעת באופן דיגיטלי), ונתונים טכניים על השימוש בשירות [כגון, יעדי שיחות נכנסות ויוצאות, נפח גלישה שנוצל/נותר, מספר דקות שיחה, כמות ותיעוד מסרונים (ללא תוכנן)]. במקרים מסוימים, ייאסף גם מידע חלקי נוסף, לדוגמה מספר טלפון של הרוכש, תיעוד הפנייה למוקד, לרבות בקשות שירות או בירורים.
לקוחות חבילות הסלולר:
- פרטי קשר וזיהוי: שם מלא, מספר תעודת זהות \ ח.פ , כתובת מגורים, מספר טלפון, כתובת מייל.
- אמצעי תשלום: לרבות כרטיס אשראי, פרטי חשבון, או הרשאה לחיוב.
- פרטי תכנית: מספר קו, סוג חבילה, תאריך הצטרפות, סטטוס קו (פעיל/מושהה), סוג שירותים נלווים.
- נתוני שימוש בשירות: כגון, יעדי שיחות נכנסות ויצאות נפח גלישה שנוצל/נותר, מספר דקות שיחה, כמות ותיעוד הודעות (ללא תוכנן), רכישות שבוצעו במסגרת השירות, תיעוד פעולות טכניות או שירותיות
- תאריכי ויעדי טיסה
- תיעוד שיחות עם מוקד, פניות שירות, תלונות, סיכומי שיחות או בקשות לקוח.
- רישום הסכמות לדיוור ותכנים שיווקיים, רישום מקורי של ההצטרפות או אישור תנאים.
- מידע מנהלי: למשל סטטוס תשלום, הפקת חשבוניות, תיעוד תשלומים קודמים.
לקוחות אינטרנט ביתי
- פרטי קשר וזיהוי: שם מלא, מספר תעודת זהות\ ח.פ , כתובת מגורים, מספר טלפון, כתובת מייל
- תיאום מועדי התקנה, הקלטות שיחות תמיכה טכנית, תיעוד פעולות שירות.
- לעיתים גם פרטי תשלום, בהתאם לסוג החבילה.
- חיבור והתקנה, תמיכה טכנית, ושירות מתמשך, נתוני שימוש.
- תיעוד שיחות עם מוקד, פניות שירות, תלונות, סיכומי שיחות או בקשות לקוח.
לקוחות שיחות לחו"ל
- פרטי קשר וזיהוי: שם מלא, מספר תעודת זהות\ ח.פ, כתובת מגורים, מספר טלפון, כתובת מייל
- מספר קו, מדינת היעד, תיעוד שיחות יוצאות, חבילות שרכש הלקוח.
- נתוני שימוש לצורכי תפעול, ניתוב ותמחור.
- תיעוד פניות שירות או שיחות עם נציגי החברה.
- לעיתים, כאשר השיחה מבוצעת דרך מוקד, נאספים גם פרטי קשר בסיסיים של הפונה (שם, טלפון, דוא״ל).
לקוחות עסקיים
- שם איש קשר, תפקיד, טלפון נייד, כתובת דוא״ל, מספר ת.ז \ח.פ
- תיעוד שיחות עם נציגי החברה, היסטוריית התקשרות, פניות שירות, העדפות מוצר ושירות, נתוני שימוש.
לקוחות פוטנציאליים
- שם, טלפון, דוא"ל, אמצעי יצירת קשר נוספים.
- מקור הפנייה (למשל טופס באתר, קמפיין פייסבוק וכדומה, מוקד שיחות) ותוכנה.
- תיעוד שיחות עם נציגי החברה, פנייה מקוונת או תקשורת עם סוכן, תחום עניין שהביע לקוח פוטנציאלי (שירותים שהתבקשו, חבילה מועדפת).
מידע הנאסף במסגרת פעילות דיגיטלית
החברה מפעילה אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, מערכות דיוור וכלי פרסום דיגיטליים נוספים (כולל ברשתות חברתיות ובאתרים חיצוניים). במסגרת פעילות זו עשוי להיאסף מידע כדלקמן:
- כתובתIP , סוג הדפדפן, מערכת ההפעלה וסוג המכשיר.
- מיקום גאוגרפי מקורב.
- דפים שנצפו באתר, זמן שהייה, לחיצות, פעולות בטופס או קישור.
- תגובה לקמפיינים – כגון פתיחת הודעה, הקלקה בקמפיין וכיו״ב
- מזהים מקוונים שהוצמדו למשתמש במסגרת קמפיין או מערכת הפצה.
עוגיות וטכנולוגיות דומות. מידע דיגיטלי כאמור נאסף באופן אוטומטי באמצעות עוגיות ,(Cookies) תגיות פיקסל וכלים אנליטיים דומים. השימוש בו נעשה למגוון מטרות, כמפורט במדיניות זו, לרבות לצורך ניתוח פעילות האתר, יצירת סטטיסטיקות, לצורכי אבטחה, שיפור חוויית המשתמש והתאמת פרסום. ניתן לשלוט על השימוש בקבצי Cookies דרך הגדרות הדפדפן שלך, ואף למחוק אותם באופן יזום. עם זאת, חסימת עוגיות מסוימות עשויה להשפיע על תפקוד האתר ועל חוויית השימוש. לשם הנוחות בלבד, אספנו עבורך קישורים עם מידע חיוני בנושא:
- ניהול עוגיות ה Google Chorme
- ניהול עוגיות בדפדפן Mozilla Firefox
- ניהול עוגיות בדפדפן Safari
- ניהול עוגיות בדפדפן Microsoft Edge
- All About Cookies
Google Analytics. באתר החברה מופעל שירות Google Analytics המסייע בניתוח דפוסי שימוש באתר. הכלי אוסף מידע כדוגמת תדירות ביקור, דפים נצפים, אינטראקציה עם תוכן ועוד. מידע זה נאסף על ידי Google ואינו מאפשר זיהוי אישי של המשתמש על ידי החברה. באפשרותך לבטל את השימוש ב-Google Analytics באמצעות הרחבה רשמית של גוגל. מדיניות הפרטיות שלGoogle Analytics: זמינה כאן.
- מטרות השימוש במידע. המידע האישי נאסף ומשמש את החברה למטרות הבאים:
- מתן שירותים לכלל הלקוחות בהתאם להתקשרות עמם.
- חיוב, גבייה וניהול הקשר מול לקוחות.
- אבטחת מידע, מניעת וגילוי תרמיות ופעילות חריגה, אימות וזיהוי.
- תמיכה, מענה לפניות, תיעוד ושיפור השירות, כולל משובים ושיפור תהליכים מול לקוחות.
- קיום ועמידה בהוראות הדין.
- לצורכי תיעוד, בקרה, הגנה משפטית ולצרכים ניהוליים לגיטימיים.
- שיווק שירותים, קידום מכירות, התאמת תוכן מסחרי ושיווק, שליחת מבצעים והטבות (בכפוף לדין).
- תיעוד עסקאות, טיפול בחשבוניות, הפקת דוחות ניהוליים, אכיפה ועמידה בהסכמים עם לקוחות וצדדים שלישיים, ניתוח סטטיסטי לצורך תכנון עסקי ופנימי, בקרה פנימית ושיפור תהליכים.
כפי שניתן לראות, מידע אישי נדרש למטרות מגוונות, ומשכך, סירוב למסירתו עשוי למנוע את מימוש המטרה שלשמה נאסף. כך למשל, ללא אמצעי תשלום לא נוכל לגבות תשלום או להפיק חשבונית; ללא פרטים מזהים לא נוכל לעדכן פרטי מנויים (למעט בסוגי שירותים בהם לא נדרש זיהוי כאמור); וללא תיעוד פנייתך – לא נוכל לטפל בה או לבחון את טיב השירות שניתן. אנו משתדלים לצמצם את המידע הנאסף למה שנדרש בלבד, אך בחלק מהמקרים, היעדר מידע עלול להגביל את השירות ואף למנוע את יכולתנו לספק אותו או לעמוד בחובותינו.
- שיתוף המידע עם צדדים שלישיים. אנו נעביר מידע אישי לצדדים שלישיים רק כאשר הדבר נדרש לצורך השגת המטרות המפורטות במדיניות זו, ופועלים לכך שהשיתוף יהיה רלוונטי, מידתי ומבוקר. אנו בוחנים את הגורמים שיקבלו מאיתנו מידע אישי ומוודאים כי מתקיימים תנאים והתחייבויות מתאימות לשמירה על פרטיות ואבטחת המידע. המידע מועבר לסוגי הגורמים הבאים:
- נותני שירות: אנו מסתייעים בספקים חיצוניים לצורך תפעול השירותים שלנו, לרבות ניהול האתר, מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכות חיוב, אחסון בענן, ניתוח מידע, הקלטת שיחות, מוקד תמיכה שיווק ודיוור.
- ציות לחוק: נשתף מידע כאשר נהיה מחויבים לעשות כן לפי הוראות הדין, צו שיפוטי או דרישה מגורם מוסמך כדין.
- בין חברות קשורות: בהתאם לדין ולהסכמות הנדרשות, ייתכן שנעביר מידע בין לקוחות שונים בתחומים פעילות שונים של החברה או של חברות קשורות ושותפים עסקיים.
- סוכנים ושותפים עמם או דרכם אנחנו מציעים שירותים מסוימים, יוצרים קשר עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים וכיו״ב.
- שינויים ארגוניים: במקרים של מיזוג, רכישה או העברת פעילות, או בבדיקה בקשר עם שינויים כאמור, ייתכן שנעביר מידע לצד הנעבר או לצדדים קשורים. מהלך כזה ייעשה לצד נקיטת מאמצים לוודא שהמידע מטופל בהתאם למדיניות זו ולדין.
- שימושים טכנולוגיים: אנו עושים שימוש בכלים חיצוניים (כגון ,Google Analytics עוגיות ופיקסלים) לצורך ניתוח ושיפור חוויית המשתמש, בכפוף למנגנוני הסרה ושליטה שניתנים למשתמש.
חלק מהצדדים השלישיים שלעיל מצויים מחוץ לגבולות המדינה, באזורים בהם חוקי הגנת הפרטיות להיות שונים מאלו החלים בישראל, לרבות בארצות הברית. אנו נוקטים באמצעים מקובלים כדי להבטיח את ההגנה על המידע גם לאחר העברתו לחו"ל, ובכלל זה שימוש בהסכמים חוזיים מתאימים. בנוסף, החברה רשאית להשתמש במידע סטטיסטי, אגרגטיבי או אנונימי, אשר אינו מזהה אדם באופן אישי, לרבות לצורכי ניתוח, שיפור השירותים, תכנון עסקי או מסירת נתונים סטטיסטיים לגורמים חיצוניים.
- אבטחת מידע. לחברה מערכות מתקדמות, צוותים מומחים ונהלים על מנת להגן על המידע האישי של לקוחותינו והסמכות מוכרות בתחום אבטחת המידע. עם זאת, חשוב להבהיר כי אף מערכת ממוחשבת אינה יכולה להיות מאובטחת לחלוטין. לכן, איננו יכולים להבטיח הגנה מפני סיכוני אבטחה או גישה ללא הרשאה למידע והחברה לא תהא אחראית לנזק שיגרם, ככל שיגרם, ללקוחות ו/או למידע האישי שלהם.
- זכויותיך בנוגע למידע ודרכי יצירת קשר עם בעלת השליטה במאגר המידע. אנו מכבדים את זכותך לפרטיות ופועלים לשמור רק מידע אישי נדרש, עדכני ומדויק. בהתאם להוראות סעיפים 13-14 לחוק הגנת הפרטיות, הנך רשאי לעיין במידע האישי שנשמר אודותיך אצלנו, וככל שתמצא כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, תוכל לפנות אלינו בבקשה לתיקון או מחיקה של המידע.
כמו כן, ככל שהדבר רלוונטי לגביך, עומדת לך הזכות להסיר את עצמך מרשימות תפוצה לדיוור פרסומי, באמצעות קישור ייעודי בהודעות שנשלחות אלייך או בדרך אחרת, בהתאם לדין. לאחר בקשה להסרה מרשימת התפוצה כאמור, החברה לא תשלחלך הודעות שיווקיות. ואולם, החברה עשויה להמשיך ולשלוח לכם פניות הנדרשות לצורך השירות (לדוגמה, מענה לפנייתכם). מובהר כי מידע הדרוש לחברה לשם ניהול עסקיה ולפי המטרות המפורטות במדיניות זו, יוסיף להישמר על-פי דין.
לכל בקשה או שאלה בנושא, הנכם מוזמנים לפנות לחברה, בעלת השליטה במאגר, באמצעים הבאים: דוא״ל privacy@019mobile.co.il; דואר:רח' האירוס 14, ת.ד. 4075, מיקוד 4070006, אריאל. ;
- ממונה על הגנת הפרטיות. החברה מינתה את חברת טראסטאיז ייעוץ בע״מ כממונה הגנת הפרטיות (DPO) בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות (״הממונה״). בעזרת הממונה, החברה פועלת ליישום מדיניות פרטיות זו, לעמידה בדרישות חוקי הגנת הפרטיות ולטיפול בפניות בנושאי פרטיות ולשמירה על זכויות נושאי המידע. ניתן ליצור קשר עם הממונה באמצעות דוא״ל: privacy@019mobile.co.il
- תקנון האתר. מדיניות פרטיות זו מהווה חלק מתנאי השימוש באתר, ושימוש באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש,[SM3] מדיניות זו וכל הסכם מחייב אחר שבאתר. משכך, אם אינכם מסכימים לתנאים האמורים, אנא הימנעו מכל שימוש באתר.
- תיקונים ועדכונים למדיניות הפרטיות. החברה רשאית לתקן או לשנות מעת לעת את תנאי מדיניות הפרטיות, כולם או חלקם, על פי הצורך ושיקול דעתה. ככל שיבוצעו שינויים שעשויים להשפיע באופן מהותי על זכויות לקוחותינו, ננקוט באמצעים סבירים על מנת להתריע על כך באתר ו/או באמצעים אחרים. אנו ממליצים לחזור ולעיין במדיניות זו מעת לעת.
- הדין החל. על מדיניות פרטיות זו יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע למדיניות זו יהיה בבתי המשפט המוסמכים באזור פתח תקווה.
עודכן לאחרונה: יוני 2025
*
www.019sms.co.il www.019.co.il www.019mobile.co.il www.019mobile.com